Forum Djnov Strona Główna Djnov

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

n: 697.000 abonentów na koniec 2009

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Djnov Strona Główna -> Nowości / N
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DJNOV
Administrator



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:52, 06 Sty 2010    Temat postu: n: 697.000 abonentów na koniec 2009

n: 697.000 abonentów na koniec 2009



6 stycznia 2010 roku Grupa TVN ogłosiła doskonałe wyniki za 2009 rok zarówno w segmencie abonenckim (telewizja n) i segmencie prepaid (TNK - Telewizja na kartę). Liczba abonentów n na koniec 2009 r. wyniosła łącznie 697.000, a zaskoczeniem jest duża liczba klientów TNK na koniec 2009 r. która wyniosła łącznie aż 440.000. Dodając wyniki n i TNK daje to łącznie 1,137 mln abonentów.

Platforma cyfrowa n należąca do Grupy TVN podała wyniki za 2009 rok:

Segment abonencki:
· W grudniu 2009 telewizja n pozyskała 80 tysięcy nowych abonentów
· W 2009 liczba nowych abonentów n wyniosła 300 tysięcy
· Liczba abonentów n na koniec 2009 wyniosła łącznie 697 tysięcy

Segment pre-paid (Telewizja na kartę):
· W grudniu 2009 TNK pozyskała 101 tysięcy nowych klientów
· W 2009 liczba nowych klientów TNK wyniosła 348 tysięcy
· Liczba klientów TNK na koniec 2009 wyniosła łącznie 440 tysięcy

- Jestem zadowolony z przyspieszonego wzrostu zarówno w segmencie abonenckim,
jak i segmencie usług pre-paid. Tak dobre wyniki to ważny krok w kierunku dalszej
dywersyfikacji naszych źródeł przychodu. Klienci wybierają naszą ofertę doceniając naszą pozycję lidera wśród dostawców kontentu HD i doskonałe parametry technologiczne naszych usług. Etap rozwoju, do którego obecnie dotarliśmy daje solidne podstawy do dalszego wzrostu w 2010 i kolejnych latach. - stwierdził Markus Tellenbach, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Grupy TVN.

- Jesteśmy dumni z wyników jakie platforma cyfrowa „n” osiągnęła w ubiegłym roku. Wzrost łącznej liczy abonentów jest wynikiem przemyślanej strategii promocyjnej i doskonałej oferty, docenionej przez naszych klientów. Wierzymy, że ta polityka sprzedażowa będzie procentować dynamicznym wzrostem bazy również w tym roku. Sieć dystrybucyjna spisała się doskonale. Mimo, że rynek RTV zanotował spadek sprzedaży, nasi partnerzy sprzedali więcej niż w roku poprzednim. – powiedział Artur Przybysz, Wiceprezes ITI Neovision odpowiedzialny za dystrybucję i biuro obsługi klienta.

- Od początku działalności jesteśmy liderem technologicznym na rynku usług telewizyjnych oraz budujemy bogatą i ciekawą ofertę programową. Konsekwentny rozwój tych dwóch elementów przynosi zakładane efekty. Klienci doceniają świetną jakość usług platformy cyfrowej „n” i w naturalny sposób decydują się na wybór naszej oferty. Dlatego w tym sezonie nie byliśmy zmuszeni sięgać po tak agresywne narzędzia promocyjne jak nasza konkurencja. Proponowaliśmy dobrze skrojoną ofertę za uczciwą cenę obowiązującą przez cały okres trwania umowy. Rynek to docenił, o czym świadczy niesłabnąca dynamika sprzedaŜy, również na początku roku – powiedziała Olga Korolec, Wiceprezes ITI Neovision odpowiedzialna za komunikację i marketing.

satkurier.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Djnov Strona Główna -> Nowości / N Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin